Přenosná nabíječka pro elektromobil, délka kabelu 10 m + dárek brašna, doprava zdarma
Ne vždy je ekonomicky výhodné instalovat na každé místo kam jezdíte s elektromobilem stacionární nabíjecí stanici. Jednu k rodinnému domu, druhou na víkendovou chalupu a třetí ve firmě. Přenosná nabíječka díky své kompaktní velikosti může cestovat v kufru elektromobilu všude s vámi. A na cílovém místě vám stačí jen třífázová pětikolíková červená 400 V 16 A zásuvka (CEE 5-pin 400 V 16 A).
Tato nabíječka je vlastně přenosný wallbox. Má stejné funce, ale není pevně naistalována na zeď. Zajistí nabíjení vašeho vozu kdekoli.
Po uvedení přenosné nabíječky, která se stala velmi žádanou jsme dostávali mnoho poptávek po delším kabelu. Nyní tedy máme v nabídce i nabíječku se stejnými parametry o délce 10 metrů. S touto nabíječkou dosáhne konektor do vozu už opravdu všem.
V nabídce máme také identickou přenosnou nabíjecí stanici o délce 5 metrů.
Součást balení:
• Přenosná nabíjecí stanice
• Držák pro montáž na stěnu
• Brašna
Kabel
Třífázový nabíjecí kabel je dimenzován pro nabíjení elektrických vozidel s maximálním proudem 16 A a výkonem 11 kW.
Kabel EV je druh flexibilního kabelu pro připojení elektrického vozidla s konektorem Typu 2 / Mennekes k třífázové 400 V zásuvce. Kabel je vyroben z kvalitní mědi s vynikajícími vodivými vlastnostmi. Izolační materiál kabelu TPE je měkký a má vysokou pevnost.
Stupeň krytí IP65 (splňující standardy IEC62752 CE) umožňuje používání také ve venkovním prostředí.
Délka kabelu je 10 metrů, měřeno od řídící elektroniky po konektor Mennekes Typ 2.
Displej
Chytrá přenosná nabíječka nabízí praktický displej, který zobrazuje odebíraný proud, napětí, aktuální nabíjecí výkon, teplotu nabíječky, čas nabíjení a již dobitou energii do automobilu. Nabíjecí proud je možné nastavit dle dostupného příkonu a typu vozu v rozsahu 6 až 16 A. Začátek nabíjení (funkce odložený start) je možné odložit dle aktuální spotřeby domácnosti/firmy nebo dle nízkého/vysokého tarifu.
Funkce paměti
Přenosná nabíječka si pamatuje hodnotu přenesené energie do baterie vozidla a tato hodnota zůstává uložená i po odpojení od sítě až do vynulování uživatelem (do maximální hodnoty 999.99 kW.h).
Přenosná nabíječka obsahuje elektroměr zobrazující spotřebu elektrické energie při každém nabíjení vozu. Informace může sloužit jako podklad pro proplacení nabíjení firemního vozidla ze soukromé elektrické přípojky. Jednotlivé cykly nabíjení a hodnoty přenesené energie lze zobrazit v menu a také je kdykoliv vymazat.
V případě výpadku proudu dojde k pokračování nabíjení po jeho obnovení.
Přenosná nabíječka je balena v praktické brašně z vysokopevnostního nylonu, která chrání kabel před poškozením při převozu nebo uložení. Sbalená nabíječka také šetří místo v kufru elektromobilu. Součástí sady je také držák pro montáž na stěnu.
Parametry přenosné nabíječky:
- Kabel: 5×2.5 mm² + 1×0.5 mm²
- Délka nabíjecího kabelu je 10 metrů
- Vstup: 230/400V, 50Hz, 6A-16A (3 fáze)
- Výstup: 230V/400V, 50Hz, 6A-16A (3 fáze)
- Rozsah (AC) nabíjecího výkonu: 3.5-11 kW
- Konektor směrem do vozidla: Type 2 IEC62196-2 Female plug (WB-IC-AC1.0-16AT)
- Konektor směrem do zásuvky: CEE 400V 16A 5-pin
- Proudový chránič RCD IΔNAC = 30 mA, IΔN DC = 6 mA
- Gumová krytka konektoru
- Pracovní teplota: –25 °C ~ 50 °C
- Normy: ČSN EN 61851-1:2019
ČSN EN 62752:2016 + A1:2020
ČSN EN 61000-6-4:2007 + A1:2011
ČSN EN 61000-6-2:2005
ČSN EN 61000-3-11:2000
ČSN EN 61000-3-12:2011
RoHS
- Krytí IP65 (splňující standardy IEC62752 CE)
- Nastavení proudového omezení (kroky 6,7,8,9,10,11,12,13,14,16 A)
- Nastavení odloženého startu nabíjení (kroky po hodině, max. 9 hodin)
- Hmotnost: 4,59 kg
Pozor: Pro přenosnou nabíječku 11 kW/16 A je nutný minimální jistič 20 A v hlavním rozvaděči domu. U verze 22 kW/32 A nabíjející na plný výkon je minimální jištění v hlavním rozvaděči 40 A.
Tato přenosná nabíječka byla pečlivě testována a na základě testů provedených certifikovanými laboratořemi a certifikátů dodaných výrobci komponent je nabíječka v souladu s normami a směrnicí splňuje Evropské bezpečnostní normy. Její použití je zcela bezpečné při dodržení pokynů k použití dle uživatelského manuálu. Označení CE umístěné na výrobku vyjadřuje shodu výrobku se závaznými evropskými technickými a legislativními předpisy a normami.
Přehled kompatibilních redukcí pro 11 kW přenosnou nabíječku
Nabíječka je kompatibilní pouze s těmito třemi redukcemi, které najdete i níže v souvisejících produktech.
TEST: AC nabíjačka od firmy SECTRON. Univerzálne riešenie pre všetky nabíjania !
Zkušenosti s používáním SECTRON nabíječky. Video ve spolupráci se slovenským tvůrcem Elektromobil.tv
Hloubková videorecenze
Shrnutí půlročního používání nabíječky. Video ve spolupráci s Teslacek.tv
Test silnější 32A, 22 kw přesnosné nabíječky vznikl ve spolupráci s Youtube kanálem Electro Dad
Kompatibilita s elektromobily
Přenosná nabíječka SECTRON AC CHARGER je kompatibilní s typy elektromobilů mající zásuvku Typu 2 splňující evropský standard IEC62196. Seznam vozidel se každým dnem rozrůstá.
Audi e-tron GT, Volkswagen ID.3 Pure, Skoda Enyaq iV, BMW i4, Mercedes EQA, Tesla Cybertruck, Renault Zoe ZE50, Peugeot e-2008 SUV, Citroen e-C4, Opel Corsa-e, Hyundai Kona Electric, Honda e, Volvo XC40 P8 AWD, Mazda MX-30, Dacia Spring Electric, Kia e-Niro, Ford Mustang Mach-E ER, Aiways U5, Nissan Ariya ,Jaguar I-Pace, Fiat 500e Hatchback, Audi Q4 e-tron, Volkswagen ID.4 1st, Škoda Enyaq iV 80X, BMW iX3, Mercedes EQC 400 4MATIC, Tesla Model Y, Renault Twingo Electric, Peugeot e-208, Citroen e-SpaceTourer M, Opel Mokka-e, Hyundai IONIQ Electric, Honda e Advance, Kia e-Soul, Ford Mustang Mach-E SR, MG ZS EV, Fiat 500e Cabrio, Audi e-tron 50, Volkswagen e-Up!, Skoda Enyaq iV RS, BMW i3, Mercedes EQV 300 Long, Tesla Model 3, Renault Zoe ZE40, Peugeot e-Traveller Standard, Citroen e-SpaceTourer XL, Opel Ampera-e, Hyundai IONIQ 5, Polestar 2, Fiat 500e, Audi e-tron 55, Volkswagen ID.3 Pro S, Mini Cooper SE, Mercedes EQV 300 Extra-Long, Tesla Roadster, Renault Kangoo Maxi ZE 33, Peugeot e-Traveller Long, Citroen e-Space Tourer XS, Opel Zafira-e Life M, MG MG5 EV, Audi e-tron Sportback, Volkswagen ID.3 Pro, BMW i3s, Tesla Model Opel Zafira-e Life L, Lightyear One, Audi Q4 Sportback e-tron, Porsche Taycan Turbo S, Opel Zafira-e Life S, Audi e-tron S 55, CUPRA el-Born, DS 3 Crossback E-Tense, Audi e-tron S Sportback 55, Volkswagen ID.3 1st, Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.5, Audi e-tron Sportback 55, Porsche Taycan Cross Turismo, Volkswagen ID.4 Pro Performance, Wolkswagen ID.3 Pro Performance, SEAT Mii Electric, Smart EQ forfour, Porsche Taycan 4S Seres 3, Porsche Taycan 4S Plus, Smart EQ fortwo coupe, Porsche Taycan Turbo, Smart EQ fortwo cabrio, Chevrolet Spark, Mercedes B Class E-Celi, Mercedes S500 PHEV, Mercedes Vito E-Cell Van, Porsche Panamera S PHEV, Volkswagen e-Up, Volkswagen e-Golf, Volvo V60 PHEV, Tesla S/X, Chevrolet Volt, Fisker Karma, Ford Focus Electric, Ford C-Max Energi, Mitsubishi-I Miev, Mitsubishi Outlander Phev, Kia e-Niro, Peugeot Ion, Renault Fluence, Toyota Prius, Vauxhall Ampera