AKTUALIZACE: Od 1.6.2020 jsou osobní odběry zboží opět umožněny.
Vážení Zákazníci,
zde najdete souhrn informací o provozu v SECTRONu v období mimořádné situace.
Bezpečnost v kancelářích a skladech
Z důvodu nařízení Vlády České republiky pozastavujeme možnost osobního odběru zboží jakož i osobní přijímání a výdej reklamačních zakázek.
- Sklad a expedice funguje v omezeném režimu. Objednávky jsou ale vyřizovány plynule.
- Většina zaměstnanců pracuje v režimu Home Office. Bez omezení využívejte e-maily, telefony. Jsme Vám neustále k dispozici.
- Osobní setkávání v kancelářích, osobní odběr zboží, osobní přijímání a výdej reklamací není nyní možný.
Dostupnost zboží a skladové zásoby
- Většina zboží je v dostatečné skladové dostupnosti.
- U zboží "Na dotaz", nás prosím kontaktujte. Obratem zjistíme u dodavatele možnosti dodání. Berte prosím ohled na situaci. I logistika může mít v těchto dnech omezení.
- Snažíme se všechny poptávky řešit bez zbytečného prodlení, abychom nezpomalovali vaše projekty.
Provozní doba
- Sklad a Expedice objednávek 8.00-16.00
- Obchodní kancelář 8.00-16.00
- Technická podpora Hotline 8.00-16.00
- Emailové zprávy můžete posílat kdykoliv (snažíme se odpovědět co nejříve)
Důležité kontakty
- Tuzemské obchodní oddělení obchod@sectron.cz +420 556 621 030
- Zahraniční obchodní oddělení sales@sectron.cz +420 556 621 020
- Sklad a expedice sklad@sectron.cz +420 556 621 040
- Hotline hotline@sectron.cz +420 599 509 599
- Další kontakty najdete na stránce KONTAKTY
Reklamace
- Reklamace běží standardně, jediné omezení je nemožnost osobního předání a vyzvednutí.
- Reklamované zboží nám prosím zašlete balíkem na adresu SECTRON, Josefa Šavla 12, 70900 Ostrava.
- K reklamovanému zboží přiložte vyplněný reklamační protokol.
- Vyřízené reklamace vám odesíláme poštou nebo kurýrem.