Hotline: +420 599 509 599

Obchodní oddělení: +420 556 621 030, obchod@sectron.cz

Provozní informace v mimořádném období!

AKTUALIZACE: Od 1.6.2020 jsou osobní odběry zboží opět umožněny.

Vážení  Zákazníci,

zde najdete souhrn informací o provozu v SECTRONu v období mimořádné situace.


Bezpečnost v kancelářích a skladech

Z důvodu  nařízení Vlády České republiky pozastavujeme možnost osobního odběru zboží  jakož i osobní přijímání a výdej reklamačních zakázek.

  • Sklad a expedice funguje v omezeném režimu. Objednávky jsou ale vyřizovány plynule.
  • Většina zaměstnanců pracuje v režimu Home Office. Bez omezení využívejte e-maily, telefony. Jsme Vám neustále k dispozici.
  • Osobní setkávání v kancelářích, osobní odběr zboží, osobní přijímání a výdej reklamací není nyní možný.

Dostupnost zboží a skladové zásoby

  • Většina zboží je v dostatečné skladové dostupnosti.
  • U zboží "Na dotaz", nás prosím kontaktujte. Obratem zjistíme u dodavatele možnosti dodání. Berte prosím ohled na situaci. I logistika může mít v těchto dnech omezení.
  • Snažíme se všechny poptávky řešit bez zbytečného prodlení, abychom nezpomalovali vaše projekty.

Provozní doba 

  • Sklad a Expedice objednávek 8.00-16.00
  • Obchodní kancelář 8.00-16.00
  • Technická podpora Hotline 8.00-16.00
  • Emailové zprávy můžete  posílat kdykoliv (snažíme se odpovědět co nejříve)

Důležité kontakty

Reklamace

  • Reklamace běží standardně, jediné omezení je nemožnost osobního předání a vyzvednutí.
  • Reklamované zboží nám prosím zašlete balíkem na adresu SECTRON, Josefa Šavla 12, 70900 Ostrava.
  • K reklamovanému zboží přiložte vyplněný reklamační protokol.
  • Vyřízené reklamace vám odesíláme poštou nebo kurýrem.

#spolecnetozvladneme
#Masks4All



ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů